Fråga Madde!

Hej på er alla! Nu tänker jag vara en härmapa och dra igång en frågestund ("alla" har det). Ni får fråga om allt mellan himmel och jord, så ska jag försöka att svara så bra som möjligt. Ni får även ställa direkta frågor till Jonas.

Nu kanske det inte är någon som vill veta något om oss, eftersom att vi är så tråkiga (HA), men jag tänkte att jag iaf kunde ge er möjligheten.

Jag kom nyss hem från ett långvarigt släkt-"fika" (dem bjöd även på middag). Det var jätte trevligt, men nu är jag TRÖTT. Man och barn stannade kvar hemma, annars hade vi kommit hem för länge sedan. Nu ska jag sova!

God natt!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Hur kan du vara en sån himla bra mamma & ha ett sånt bra tänkande med dina barn? Hur kom du på det?



Du är världens bästa mamma, Madde! <3

2009-08-02 @ 00:09:54
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Zara

Kommer du och Jonas gifta er ?

Blir det mer barn ? =)

2009-08-02 @ 21:40:39
URL: http://zwinkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0