Sovmorgon!

AAAAH! Idag fick jag sovmorgon! Till precis nyss...

Det var otroligt länge sedan jag gick upp såhär sent (flera år sedan?) och det känns verkligen i hela kroppen. Dessvärre inte på ett bra sätt. Jag mår illa, känner mig yr, har en rejäl huvudvärk (sådan som man kan få om man råkar somna mitt på dagen och sover en längre stund). Huvudet skriker att något inte står rätt till och magkänslan tror att jag har försovit mig (till vad, haha?). Det "kliar" i varje led i kroppen och musklerna känns som gummi.

MEN det var i största välmening tänkt att jag skulle få sova ut, Jonas tyckte att jag var värd det (dessutom satt han och läste i lastbilsboken och glömde bort tiden). Och tacksamheten väger tyngre än allt... Jag älskar dig Jonas, min gulleplutt!

Nu ska kroppen få vakna till; frukost och kaffe, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0