Saknad

Jag saknar dig redan, J. Ändå var det bara några timmar sedan du åkte till din pappa. Mammas gullunge!

Alla julklappar är mer eller mindre klara, vilket känns otroligt skönt! Att handla julklappar är något utav det mest roliga på hela året. Men samtidigt är det otroligt jobbigt med all trängsel, all stress och alla resor fram o tillbaka till köpcentret.

Just nu sitter jag och lyssnar på Enya. Hennes typ utav musik är inte direkt den jag lyssnar mest på, men just Enya går hem helt och hållet. Hon gillas väl ändå av dem flesta? Annat vore konstigt.

Glömde nämna ett riktigt glädjeämne! Jag ska få låna Jonas pappas kamera över vintern. Han kom över med den idag och jag har redan lyckats tagit över trehundra foton och gjort slut på batteriet. Hm... Jo klart att bilderna rensas sen när dem kommer in på datorn, annat vore tokigt. Men ändå. Trehundra bilder... Och fler blir det imorgon.

Nu ska jag lägga småtjejerna, dem har precis ätit färdigt i sin pappas sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Fyy, så jobbigt att sakna sitt barn så. Nu får ju du göra det lite oftare än mig, men ändå. ;)



Hoppas allt är bra med er alla! Kram

2009-12-10 @ 20:14:15
URL: http://sabinamedf.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag läser just nu Marley och jag.

Riktigt bra bok faktiskt, sen har jag inte sett filmen så jag har inget att jämföra med.



Snabba cash ja .. =) Den har vi här hemma också. Ska bli så najjs när filmen har premiär. =)



Faan va najjs att du har fått tillgång till en bra kamera, kan tänka mig att knappen går varm på kameran nu =P



2009-12-10 @ 20:16:38
URL: http://mammasbusar.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

haha :) visa upp lite bilder i bloggen sen!

2009-12-13 @ 00:34:29
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0