Flickorna leker

Och leker och leker och leker! Dem har hur roligt som helst.

Vi gick upp halv åtta, om jag inte minns fel. Åt frukost tillsammans och gav E o N sitt morgonmål. Sedan började flickorna att leka medan jag plockade undan frukosten. När dem lekt en stund fick dem lite melon och vindruvor (J och jag köpte det igår så att dem kunde ha det idag). Sedan borstades tänderna. Jag väntade med det till efter melonen, just för att dem åt den straxt efter frukosten. Sedan tvättade de sig och sedan dess har de lekt. Lekt lekt lekt. Mamma-hjärtat blir varmt när jag ser dem, de har så roligt...

Om 1-1,5 timma ska jag sätta igång med lunchen. De fick bestämma vad det skulle bli.
Vad tror ni att det blev? Korv med bröd! Inte min favorit till lunch, det är godare grillat och isf framåt kvällningen. Men det är inte alltid man har kompisar sova över och dem skulle ju få bestämma. Så: Körv med brööö, here we come!
Efter Körven med Bröö'et ska vi gå förbi dagmammornas samlingslokal och visa B var J skolas in (och ska gå). Efter det hinns det nog inte med så mycket mer, för då ska B bli hämtad av sin pappa och J utav sin(pappavecka).

Nu ska jag vika tvätt, så att jag får något gjort medan småflickorna sover och storflickorna leker.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va skönt då somnar hon fint sen ikväll när vi ska upp tidigt =P Eller så ligger hon o vrider o vänder på sig för att det ska bli spännande o åka imorrn =P

2009-07-31 @ 11:24:11
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja just ja! Det visste jag =)

Att ni också vart tesammans.



Tur att du överlevde. Det var knappt jag gjorde det.

Om han var otrogen vet jag inte när vi var, men höll på med droger, hotade mig till livet, skuldsatte mig på över 100tusen. ja. listan kan göras lång. Mådde så dåligt när jag flyttade hem igen och fick bli bästa kompis med psykvården.

Jag bara hoppas, hoppas, han är en annan människa idag. Då var han långt i från bra. Det värsta är egentligen inte hur han behandlade mig, utan att han inte står för det, trots han behandlade tjejen efter mig på precis samma sätt.

Men jag har precis blivit av med alla skulder och kan äntligen släppa han ur mitt liv. Har inte haft någon kontakt med honom sen jag flydde Örebro. Tacka gudarna.

Jag är iaf glad att jag kom ifrån honom och att jag har det bra idag. =)



Härligt å läsa att J haft riktigt roligt.

2009-07-31 @ 12:22:31
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0