Klia Klia & HundParadiset

Det kliar hela tiden, i gom och svalg. Även runt munnen och över bröstkorgen, fram och bak. Har inga utslag. Det tyder främst på att det skulle bero på något utifrån. Jäkla allergier alltså. Jag tål ingenting, känns det som ibland! Och sprayet som hjälpte ganska bra är slut. Måste komma ihåg att ringa doktorn så att han skriver ut mer.

Vad ska vi göra idag? Jag vet faktiskt inte. Funderar på att gå ner till mormor och hälsa på. Men jag är inte helt säker på att jag skulle klara det. Min hjärtevän har nämligen rest till HundParadiset och träffat en hundkarl. Det är som J säger: Hon bor i himlen nu, hon och Kim har blivit tillsammans. Dem har redan gift sig och fått barn. Tre stycken! Dem heter Max, Olver och Maria. Dem heter J i efternamn. Allihopa!

Vilka tårar i ögonen jag fick när hon sade så. Förlåt (J's) Jenny att jag tar upp Kimmen......

Rip 23/7-09
Bessie - RIP 23/7-09
Vi tyckte mycket om varandra, hon och jag.
Varför blev du så sjuk?
Saknar dig, enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Jenny

gör inget, gråter en skvätt ändå =) nu har han sällskap

2009-07-24 @ 16:10:00
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0