Min mobil är trasig!

Om någon har skrivit sms till min mobil vill jag säga: Jag kan inte läsa det. Min telefon är supertrasig, eller så har den fått virus. För den fungerar inte som den ska. Bilden är bara vit. Ibland går det att ringa från den, om man kan nummret utantill och vet vilken knapp man ringer på. Men ibland går det inte ändå. Kände att det blev ohållbart på en gång (den gick "sönder" i förrgår).

Har köpt en ny som ligger på laddning, en billig jäkel. Men jag har mp3-spelare och kamera, så jag tänkte: Måste jag verkligen ha det på mobilen också? Nej, onödig utgift! Den nya kommer att sättas på imorgon, tror jag. Det beror på när den har laddat klart.

Till Jenny K(orv) och Mia: Om ni svarat via sms, har jag inte kunnat läsa detta, svara här isf. Även om ni inte kan komma, bara så att jag vet! :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0