Svettigt värre! Men man ska inte klaga, hehe...

Fy fabian vad svett jag blir! Det är döhett i vårat vardagsrum (solsida) och här sitter jag och dricker kaffe. Jag får skylla mig själv om jag smälter bort, det är ett som är säkert. Fast å andra sidan behöver jag kaffet eftersom att jag är beroende, igen. Jag får ont i huvudet om jag inte dricker kaffe på morgonen, det känns som att en stor tvinn försöker pressa sönder huvudet. Mindre trevligt!

Idag tänkte jag ta E och N på en långpromenad. Det var så skönt sist jag var ute och gick, i 1½ h! Jag tänkte försöka få det avklarat så snabbt som möjligt idag, åtminstonde så att jag är iväg vid 12. Tar med vatten, lite frukt och kanske en bok, så att jag kan stanna till någonstans och ta en mellis. Mums!

I eftermiddag/ikväll ska jag till bror igen. Tufft att "jobba" dubbelshift, men vad gör man inte för sin käre brors skull!? :)

Hej o hå!


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det heter "skift", Madde ;)

2009-06-27 @ 01:08:11
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0