Dopet

Då var det inte långt kvar till dopet på lördag! Det känns kul att det närmar sig och skönt att allt förberedande snart är slut. Det har verkligen varit stressigt emellanåt.

Jag var på info på körskolan igår. Vi fick då en hel del sidor att läsa i körboken till nästa vecka (då teorin är). Och så fick vi uppgifter till det. Med andra ord vet jag vet vad jag ska göra i helgen utöver att planera dopet.

Idag kommer mammas stora älskling, en dag för tidigt. Hennes pappa med familj ska bort över helgen och skulle åka tidigt imorgon. Hoppas att dom får skoj!

Idag ska jag iväg till stan och köpa det sista. En varsin enkel men fin body till flickorna, ev en bolero och ett par skor till mig (om jag inte ska låna) och en ny mascara. Sedan ska jag förbi någon skräddare och se om denne har några nya "knappar" till en kavaj.

Nu hinner jag inte skriva mer /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0