En trött mamma

Idag försov vi oss en hel halvtimme! Med andra ord fick jag springa runt som en räserbil och göra allt tio ggr så snabbt så att flickorna slapp stressa. Vi kom i väg i ganska bra tid. När jag lämnat J hos dagmamman (hon går 15h-veckor) tog jag en promenad med vagnen i 50 min. Det gillade både jag och flickorna skarpt.

Väl hemma var flickorna ordentligt trötta så dem lades att sova (före)middag. För ovanlighetens skull lade jag mig framför en film, helt själv och mitt på dagen. Det var skönt att bara slappa och flickorna vaknade inte förrän i slutet utav filmen. Då fick dem sitt mål och efter det var det snart dags att klä på oss för att gå och hämta J igen.

När vi hämtat J var vi ute och lekte en stund. J sprang runt som en galning och tjoade/ropade/skrattade. Småtjejerna satt i vagnen och kollade på J när hon lekte. Dem log då o då och plötsligt bubblade ett skratt fram. Men dem var även trötta, så ibland var dem på väg att somna. Jag ville inte att dem skulle somna i vagnen eftersom att vi snart skulle in (vi bor på 2 vån), varför vi tillslut gick in pga det. Men det gjorde inte J så mycket, hon hann leka av sig ganska mycket.

J slängde sig på golvet i hallen och var helt plötsligt jätte trött. Lägg dig en stund i soffan föreslog jag och det tyckte hon lät bra. Jag stoppade in Lotta på bråkmakargatan i videospelaren (ja vi har en sådan också), inte kunde jag ana att hon skulle gilla den SÅ mycket. Hon har skrattat så att hon kiknar!

Jag kan inte förstå varför jag är så trött efter en sådan lugn dag! Jag sitter just nu och avslutar mitt kaffe (som är meningen att motverka tröttheten en aning), sedan ska jag laga mat.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kika gärna in på min blogg, där jag gör egna och säljer namnsmycken. Smyckena görs i silverpläterad metall och stansas för hand, vilket gör varje smycke charmigt unikt :)

2009-11-03 @ 20:59:06
URL: http://mostersmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0