Hormoner, urk!

Jag är på världens sämta humör idag, vilket jag var igår och i förrgår också. Jag är inte van vid sådant och förstår inte varför det är så här.

Kan det möjligtvis bero på Novaringen? Det skulle vara just typiskt. Jag har reagerat på alla hormonbaserade preventivmedel jag har provat hittils. Dem som för övrigt är så praktiska och lätta att ha att göra med, och så fungerar jag inte med dem..

Jag ska åtminstone försöka "provperioden" ut (tre månader), förhoppningsvis vänjer sig kroppen. En månad har jag redan klarat och har precis gått in på månad nummer två. Vi får se hur det går. Om det inte fungerar vet jag inte vad jag ska göra. Det enda jag inte provat är p-kudde och p-stav. P-stav känns uteslutet, det om något är hormonberikat och sprider sig glatt i hela kroppen. Sedan finns det förstås kopparspiral. Jag och mitt dåliga blodvärde ryser av bara tanken...

Nu hinns det inte skriva mer...

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

kondom :)

2009-11-25 @ 21:18:15
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0