Julklappar

Jag vill iväg och handla lite julklappar!

Åt J har vi köpt lite smått & gott. Men jag behöver komma iväg för att köpa en ny liten kompaktstereo. Hennes stereo har nämligen börjat krångla och jag klandrar den inte, den har fungerat felfritt sedan jag fyllde tio. Kvalité var A och O förr, annat kan man väl säga om dagens prylar.

Tvillingarna har vi knappt köpt något åt ännu. Vi har också kvar att handla julklappar åt familjen och till julklappsbytena. Så med andra ord finns det att göra. Det är bara det att vi aldrig kommer iväg!

Vi får se när det blir av. Innan jul vilket fall *hehe*

/Madde


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det är skamligt att dom inte kan ha högre värme sen att man får justera elementen själva. Nu har jag visserligen fått min värma tillbaka =) nu är den på 26 grader men det är fortfarande kallt eftersom det inte är tätt i fönstrena. Men nu ska jag inte klaga på värmen längre iaf =)

2009-11-30 @ 14:13:57
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0