Nu så

Nu ska jag bada J och duscha mig själv lite snabbt, innan de små vaknar. Sedan ska jag slänga ihop en snabb lunch. Efter att alla har ätit ska jag packa J's väska (hon ska sova hos sin mormor i natt så att hon får det mindre stressigt imorgon och så att vi hinner göra allt vi måste). Sedan ska jag göra iordning oss alla och plocka lite här hemma. Under tiden ska jag också tvätta någon maskin och prova lite kläder på barnen, inför imorgon (J har t ex inte valt strumpbyxor än).

Senare idag behöver jag handla och så ska J lämnas hos mamma. Jag behöver även hämta de skor jag ev skulle låna eller köpa ett par lite snabbt på stan. Framåt eftermiddag/kväll ska jag (vi) bada flickorna (om vi inte redan gjort det), stryka kläder, baka tårtbotten, fylla tårtbotten, ta fram fikat ur frysen, byta knappar på en kavaj och lägga fram allt för imorgon.

Sedan finns det förstås mer att göra, men jag minns inte allt just nu. Jag måste även försöka att läsa lite teori idag. Jag kanske hinner läsa några rader när jag sitter bredvid badkaret när J badar? Hm, vi får se.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Det är ingen fara, tack för att du svarade nu :) Blev lite orolig att jag hade fel nummer.

Kände mig verkligen snuvad på chansen att få träffa er. Men med kräk vet man aldrig, han mådde bättre under eftermiddagen så jag tror han fått något olämpligt i sig..Ville inte chansa.



Du får krya på dig, hoppas du inte insjunknar i något otäckt nu! Du får hälsa barnen från oss! <3

2009-11-15 @ 11:42:52
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0