Systemkamera!

Oki, jag har bestämt mig: Jag ska köpa systemkamera, men inte just nu.

Jag har lite dåligt samvete över åldern på min nuvarande kamera, den är inte ens två år ännu! I vinter fyller den två, då ska vi först gratta den (för att förvirra den något inför bytet) sedan smäller det: en ny kamera flyttar in!

Jag är så glad över vårat beslut, verkligen! Jag har något att se fram emot, en sproilans systemkamera. Och den kommer bli min! Så har vi bestämt. Jonas får självklart låna den precis så mycket han vill, men den kommer att vara min. Precis som att jag får se på platt-tvn så ofta jag vill, trots att den är hans. Min, hans. Det är egentligen bara ord som inte har någon större betydelse, för vi delar allt. Ändå kan jag inte låta bli när det gäller denna pryl: MIN MIN MIN! :D

Fram tills dess ska jag försöka fota så mycket som möjligt med min digitalkamera. Skaffa några sista minnen med min gamle vän. Låta den löpa fritt innan den magisineras. Stackars lilla kamera. Jag lovar att ta fram dig då och då och putsa dig lite.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men som med så mycket annat så vet ju Julia vart "reglerna" gäller. Vi är ju två olika familjer med olika sätt o principer. Men det är ju bra att hon inte kommer till er o tjatar om data eller syltmackor (som hon talat om att hon bara får äta på lördagar, men försöker gärna snika ändå haha). Jag har blivit jättesträng med tv:n mest för att jag inte vill att Lexie ska tro att har man ingen o leka med så får man titta på tv eller vid datorn. Nu hamna jag helt offtopic men det jag skulle få fram är att barn ska ju kunna leka själva, det är ju faktiskt inte alltid man har tid o då ska inte data eller tv vara första alternativ.

2009-10-07 @ 09:31:15
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

du vill ju ha en & vet att du kommer använda den så jag tycker du gör ett bra köp! får vi se fler bilder dårå? :)

2009-10-10 @ 12:19:30
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0