Trött!

Jag sov inte helt bra i natt. Kom i säng lite senare i och med att min syster sov över. Dessutom somnade jag i soffan en stund, vilket inte är att rekomendera när man redan har lite ont i ryggen. Men det går inte att göra någonting åt såhär i efterhand. Ash..

Nathalie ska iväg på riskettan sen. När hon åker ska jag köra igång riktigt ordentligt med skolarbetena och hålla på hela dagen och kvällen. Vill bli färdig så fort som möjligt, det är inte mycket kvar nu.

Jag kom på en viktig sak! Jag glömde att dricka kaffe i morse. Inte bra, inte bra. Känner en begynnande huvudvärk som jag ska gå och åtgärda nu (innan den bryter ut ordentligt). Kaffe nästa!


Tja då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0