Grishostan?

Jag har ont i halsen och känner mig allmänt sjuk och ynklig. Och jo visst är det säkert en helt vanlig förkylning, MEN det kan vara Grishostan. You never know!

Jag tippar på vanlig förkylning vilket fall. Det gör "bara" förbaskat ont i halsen och så känner jag mig seg och har skapligt ont i kroppen. Men jag har ingen feber, inget slem och ingen nästäppa. Jag är sjuk helt enkel, bara så lagom mycket att jag inte kan gå iväg till skolan. Det är jobbigt, men jag är inte döende. Jag lovar!

/Madd1sh

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

krya på dig <3

2009-09-14 @ 20:34:59
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har PRECIS samma lika! Fast nu har nästäppan hunnit ifatt mig dock... På vårdcentralen sa dem att det viktigaste var att jag inte hade ngn feber, om jag får det är det mkt troligt att det är grissjukan!



Det är så synd om oss :( ynkliga å sååå små!

2009-09-14 @ 21:07:12
URL: http://liquidluck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0