Hinner ingenting!

Det är bara skola, skola, skola, skola, hemarbeten, egenplanering utav skolarbete, diska, tvätta, städa, planera inför bilbarnstolsköp och ev bilköp, klädshoping, planerande inför alla presentköp till ett par dop, ett bröllop och några födelsedagar (det måste bli bra saker) och sedan är det de där oförutsedda händelserna... Och allt annat man ska hinna göra.

Ibland flyter det jätte bra, ibland blir det för mycket. Jag vill hinna umgås med barnen mitt upp i alltihop och kanske träffa åtminstonde en kompis eller skriva iaf ett inlägg på bloggen (på en hel månad). Men det blir mest barnen som jag hinner med, utöver allt annat. Och det är förstås det viktigaste. Men det känns tråkigt att jag inte riktigt räcker till.

Jag känner mig inte direkt stressad, utan mest otillräcklig. Men det är snart över, för denna gång. Då får jag vara hemma igen, äntligen!

Jaha, tillbaka till 1800-talet!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Mia

Du räcker ALLTID till för mig!!! :D

Även om vi inte skulle ses på flera år så är det så!

Puss!

2009-09-10 @ 18:25:14
URL: http://liquidluck.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Du är så duktig, men som du sa snart är det över :)

2009-09-12 @ 18:58:27
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0