Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Amanda

Jag brukar oftast inte ställa upp på sådana här utmaningar, men okej då :)


Reglerna lyder följande:
Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga.
Om personen som utmanade dig har samma bokstav som du får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)


LYCKA TILL!

1. Vad heter du? Madelene
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mysa
3. Flicknamn: Maria
4. Pojknamn: Mattias
5. Yrke: Marinbiolog
6. Färg: Mörkblå
7. Klädesplagg: Morgonrock
8. Mat: Mos
9. Sak i badrummet: Matta
10. Plats/stad: Marieberg
11. En orsak att vara sen: Morgon-seg
12. Något man skriker: MAAADDEEEE!
13. Film: Men in black
14. Något man dricker? Mormors saft
15. Band: Metallica
16. Djur: Marsvin
17. Gatunamn: Manillagatan
18. Bil: Mercedes
19. Sång: "Mormors lilla kråka"
20. Hobby: Måla, måla, måla!




Jag utmanar:

Mia

Jenny

Korvas

Sabina

Cawoline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0