Crunchy

Crunchy väcker barndomsminnen till liv. Eller ja, iaf från när man var i mittersta tonåren.

Nu mer köper jag det praktiskt taget aldrig. Jag kör stenhårt på naturell müsli om jag ska ha något sådant, det är både gott och nyttigt. Man kan själv välja om man vill ha något mer i och vad. Färska frukter som eget tillval är desto godare än torkade (och sockrade) som följer med i vissa müsli-sorter. I promise!

Idag däremot, föll jag pladask när crunchypaketet kikade upp på mig från sin lilla söta hylla. Ibland blir man bara för nostalgisk. Som när jag köpte messmör härom veckan (utan socker, hör och häpna!).

Ett nytt messmörspaket fick följa med hem idag också. Messmör kommer att tillhöra vår bas bland pålägg från och med förra paketet. Gott och fyllt utav järn! Kan det bli bättre för mig med lågt HB?
Mmm.. Och att man kan sitta o vara nostalgisk, när man vill, utan att känna den ovana sockersmaken; är ett STORT plus! Messmör Natur, för dem som undrar.

Crunchyn gjorde mig dock lite besviken. För sött för min smak egentligen. Det visste jag redan innan jag köpte den. Men de första tuggorna var riktigt goda, men sen blev det sliskigt. Fortfarande "gott" men som sagt: sliskigt.

Natti gott folk!

Kommentarer
Postat av: nattis

dags att uppdatera din presentation? ;) du är visst mamma till tre döttrar som är 3, 0 och 0? svar. nej.. eftersom du glömt det ska jag ¨påminna dig om att piff och puff har fyllt 1 ;)

2010-04-23 @ 12:51:31
Postat av: Madd1sh

haha ok, as u wish!

2010-04-23 @ 13:34:28
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/
Postat av: Madd1sh

Och J är 4, inte 3. Men nu är det fixat :)

2010-04-23 @ 13:35:26
URL: http://attlevatillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0