Blingo!

På söndag gäller det.. För det är då jag ska ha min första Blingo-visning!

Den kommer att äga rum hemma hos min goa svägerska, tillsammans med hennes kära vänner. Det känns inte så lite pirrigt må ni tro! Men jag kommer att ha roligt, det vet jag. Och oavsett hur det går rent finansiellt så kommer det att vara startskottet till en ny era i mitt liv. Jag kommer under det kommande halvåret (jag har lovat mig att kämpa minst ett halvår för att försöka lyckas) utvecklas något så enormt socialt, även om det nu i början kommer att gå lite trevande fram.

Jag har helgarderat mig inför söndagen genom att boka in en "prov"-visning hemma hos mig på fredag med fyra familjemedlemmar. Det är en riktig visning egentligen och de kan såklart också köpa kläder och boka egna värdinne-visningar, om de vill. Men den egentliga anledningen till att jag har en visning på fredag är för att jag ska få prova på en gång och öva på de jag känner allra bäst. Innan det gäller, på riktigt.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är blingo? Jag kanske kan ha en visning när jag har flyttat? Om du vill =)

2010-08-24 @ 13:32:30
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0