En ny-gammal dator!

Nu sitter jag här, i min garderob. Vid en dator jag knappt visste att jag hade. Vid ett datorbord med skrivare, scanner och alla möjliga tillbehör jag hade glömt att man behövde. Och bäst av allt: tystnaden! Det kan man behöva i höst tror jag...

Det enda som har gällt på sistone är laptopen. Den har stått i köket och fungerat som en slags nyhets- o infodatabas. Under tiden har garderoben fyllts på med saker och gömt datorn. Här om dagen fick laptopen dock en släng med trojaner och körde ihop sig totalt. Och även om det är riktigt tråkigt att alla bilder och all info är borta (om inte multitech kan få fram något) så förde det dåliga något bra med sig.

Vi kom igång med projekt: Rensa garderoben och flytta allt som ska sparas till det stora förrådet långt-borti-stan. Äntligen säger jag bara! Garderoben är redan redo att rymma mig och mina skolböcker. Men även mitt nya jobb som Blingo-säljare. Här inne ska kläderna bo när vi inte är ute på visning tillsammans.

Innan vi ska köra sakerna till förrådet långt-borti-stan så ska vi gå igenom vårat pytte lilla förråd som finns i anslutning till balkongen. Men det tar vi ikväll/imorgon. Någon gång denna vecka blir vi helt färdiga, det är ett som är säkert. FINALLY!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0