Rubrik?

Igår var jag med min moster till det stora köpcentret. Hon shopade för fullt och jag hittade lite smått och gott. Vi hann runt ett varv på undervåningen och in i två affärer på övervåningen. Vi hann även få i oss lite att äta. Vissa stunder var vi fullt koncentrerade på shopingen för att i nästa halvt skratta ihjäl oss. Vi hade kul helt enkelt! :)

Jag såg min svägerska, med familj, gå förbi när jag var inne på en affär. Jag träffade på min svågers fru, som precis som jag var där utan barn. På slutet träffade jag även på N, en tjej jag känt sedan tidigare, men som jag inte träffat på år och dagar (känns det som). Trevlans!

Idag regnar det, som vanligt på sista tiden. Vad gör man? Jag antar att det blir regnkläder och utgång, för vi är trötta på inomhuslekar. Sen blir det lunch och sova för de små. Vid tre, tror jag det var, har jag körlektion. Så det gäller att läsa lite också.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0