Dag 03 – Mina föräldrar.

Min mamma; min andra hälft. En helt underbar människa som alltid funnits där, oavsett vad. Vi träffas ofta, speciellt nu när jag pluggar och behöver ha en "arbetsplats" utanför hemmet. När jag pluggat som mest ses vi var och varannan dag, men i vanliga fall (när jag inte pluggar) handlar det om ca 2 dagar i veckan. Vi pratar mycket och har väldigt skoj ihop. Jag älskar min mamma väldigt mycket.

Min pappa; Han har alltid funnits där, även om han stått lite vid sidan om. Men han har alltid stått stadigt, jag har alltid vetat vart jag har honom. Jag trivs och har roligt i hans sällskap, vi har alltid något att prata om. Han är min pappa och jag älskar honom. Men jag önskar att vi kunde ses lite mer ofta.

En annan föräldrafigur är Rollis. Han är min mentor, mitt stöd och min vän. Han har funnits i mitt liv sedan jag var sju år, och jag hoppas på att han aldrig försvinner ut ur det. Han betyder mycket för mig, utan honom skulle inget vara sig likt. Rollis, lova att du kommer hem i februari som avtalat!

/Madd1sh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0