Dag 04 – Det här åt jag i dag.

Vilken passande dag att ha detta inlägg..

Till frukost åt jag två snabba mackor med ost på och hällde i mig en kopp kaffe till.

Under förmiddagens föreläsning drack jag kaffe och åt en kanelbulle.
Kaffet var välbehövligt men kanelbullen köpte jag för att man inte får betala med kort på belopp under 30 kr, vilket jag personligen tycker är dåligt (men ändå har förståelse för).

Lunchen ekade med sin frånvaro då jag och Stefanie var iväg på "äventyr".
En riktig upp&ner-dag (som egentligen började redan igår e.m/kväll, och fortsatte idag vid lunch, fram till runt klockan fyra). Som tur var löste sig precis Allt tillslut och vi kände oss verkligen lättade. Vi kom fram till att allt har sin mening och att det som inträffade nog var en signal till oss att ta det lite lugnt, stressa ner och inte ta allt så himla allvarligt. Paper är bara ett paper trots allt.

Middagen bestod utav köttfärssås och spagetti.
Vilket jag blev serverad hemma hos min kära mor, samtidigt som jag pluggade. Tack mamma, du är en ängel på jorden!

Kvällsmaten återkommer jag om senare idag.

Detta är verkligen inte en ulitmat dag i matväg för mig. Jag är sådan som måste äta regelbundet (helst var 3e timma) för att inte avlida, men i stressade eller krävande situationer kan jag för stunden förtränga hungern (idag hade vi inte ens möjlighet att äta lunch, då vi var hemskt upptagna med att avsluta "äventyret").

Som vanligt kommer jag utanför ämnet ;)
Ciao!/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0