Dag 10 – Mina syskon.

Kristofer - Min bror, mitt enda syskon som är både mammas och pappas barn. Det skiljer 1½ år mellan oss. Vi hade mycket bus för oss när vi var små. I tonåren "hängde" vi mycket ihop och hade många gemensamma vänner. Vi hör av oss till varandra regelbundet. Vi ses inte super-ofta men heller inte sällan. Vi kan prata med varandra, om det allra mesta. Vi hjälper varandra när vi har det svårt. Jag älskar dig bror <3

Nathalie - Min syster, på mammas sida. Det skiljer nästan fem år mellan oss. Jag släpade runt på dig mycket när jag var liten och ville ofta och gärna leka med dig (och helst bestämma över dig förstås, haha). Men mamma var alltid i närheten och sade ifrån om jag gick för långt, och klargjorde vem som var mamma till dig. Vi hörs ganska ofta och ses med väldigt jämna mellanrum, mest för att du bor hemma och jag åker mycket till mamma men även för att vi bestämmer att ses emellanåt. Vi pratar med varandra om väldigt mycket. Jag älskar dig syster <3

Isabell - Min syster, på pappas sida. Det skiljer 8 år och en dag mellan oss. Jag träffade dig varannan helg när vi var små. Jag älskade att sitta o klappa på dig och jag minns tydligt när du lärde dig gå, hur lik du var mig (jag var också lite feg). Jag såg alltid fram emot att få träffa dig och du har alltid varit i mina tankar. Jag träffar dig inte så mycket nu, men jag önskar att jag gjorde det. Jag vet inte riktigt varför det blir så, men det ordnar nog upp sig. Vi hörs mest över sms eller på internet, men det kan man kanske också ändra på? Jag vill inte tappa bort dig på vägen, oki? Vi är ganska lika, hon och jag. Jag älskar dig syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0