Dag 12 – Den här veckan.

Nu har jag inte skrivit på några dagar men jag fortsätter från dag 12, som jag skulle ha skrivit för flera dagar sedan.

Måndag (idag):  jag ska plugga, ev rensa julias kläder och hennes leksaker.

Tisdag: Vi ska eventuellt träffa Jonas familj för lite julfirande.
På kvällen ska Jonas sova på sjukhuset för att fullfölja sin sömnutredning.

Onsdag: Denna dag ska jag till studievägledaren och diskutera möjligheten att ta studieuppehåll för att vara hemma med E o N under en termin eller två. Jonas går ju av föräldraledigheten nu vid årsskiftet och jag vill gärna att E o N får möjligheten att vara hemma lite längre.
Min syster har födeösedagsfika på kvällen.

Torsdag: N ska till läkaren på öron-näsa-hals för att undersöka om rören sitter bra i öronen.
J ska till sin pappa.

Fredag: Nyårsafton. Firas hemma med E o N. Om någon av våra vänner vill komma hit och fira med oss, är ni välkomna.

Lördag: Denna dag är det nyårsdagen och vi är inte bakis (som alla andra), eftersom att vi inte dricker när barnen är hemma. Vilket också betyder att vi kanske kan hitta på något extra roligt tillsammans.

Söndag: Vilodagen?


Jag ska försöka att få in pluggande var och varannan dag också, här har vi inget jullov inte.


Kommentarer
Postat av: Martha

såg en tjej på bussen idag som liknade J.

2010-12-27 @ 22:34:10
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0