Bio: Avatar!

Idag ska jag och Jonas gå på bio med Sabina och Daniel. Vi ska se på den hett efterlängtade Avatar. Jag hoppas för allt i världen att den motsvarar våra förväntningar! Biokvällen är vår alla hjärtans dag-present till varandra, så filmen Måste vara bra *hehe*

Jonas föräldrar ska vara barnvakt till småflickorna. Detta är första gången dem blir barnvakt "på riktigt". Jag hoppas både för deras, våran och tjejernas skull att allt går bra. Men det tror jag faktiskt att det gör, för flickorna trivs väldigt bra i deras sällskap.

Vi valde den tidiga föreställningen (kl 18) dels för Jonas föräldrars skull och dels för våran skull. Filmen är nämligen 2½ h lång (om jag minns rätt). Om vi skulle gå på den sena föreställningen (22 någonting) skulle den vara färdig efter tolv, vilket jag anser är på tok för sent.

Nu ska jag diska, sedan börja göra iordning mig så smått.

Ha en underbar kväll, för det ska vi!

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0