Bloggtorka..!

Jag har dessvärre inte så mycket tid över till bloggen just nu, men som alltid rätar det upp sig lite förr eller senare. Åtminstonde för en stund.

Jag kan berätta för er att både E och N är 4-tandade. N står själv utan stöd, när hon känner sig trygg att göra det. E o N busar med varandra dagligen, vilket är jätte kul att se. J är deras stora idol. När hon är hemma följer de henne överallt (om hon inte stänger dörren efter sig).
J är inne en städperiod. Men då helst i resten av lägenheten och inte i just hennes rum, för det gör hon bara när jag säger till. Hon frågar ofta om det behöver damsugas eller om hon får diska lite, om hon får hjälpa till att tvätta eller vika tvätt osv. Hon är söt, min J.

Nu hinns inte mer update. Natti

Kommentarer
Postat av: Jonas

Du skrev DAMsuga.. =) puss puss

2010-02-02 @ 07:39:00
Postat av: sussi

dina flickor börjar bli så stora. julia städar och dom andra får tänder ^^ vad gör du i veckan?? kanske kan komma förbi på en kaffe?

2010-02-06 @ 19:04:45
URL: http://popsuzzi.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, samma här faktiskt :)

2010-02-06 @ 22:40:28
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0