Ett urval...

Dessa utbildningar har jag kollat extra på den senaste tiden:

Ekonomiprogrammet
Civilekonomprogrammet
Psykologprogrammet
Socionomprogrammet
Audionomprogrammet
Konstutbildning via nätet - Falkenbergs konstskola
Lärarprogrammet - inriktning svenska och engelska
Tolkutbildning

Om jag inte hade haft diverse fysiska svårigheter hade jag älskat att bli byggarbetare/snickare/målare. I just love it... Jag får kanske ta o bygga mig ett eget hus? Haha, aningen skevt...



Tillägg i efterhand:

Jag fick en kommentar utav Lisa : Tolkutbildning? I vilket språk?

Visst ja, det glömde jag säga. Jag tänkte på teckenspråkstolk.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tolkutbildning? I vilket språk?

2010-02-14 @ 14:00:19
URL: http://lisa85.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kom in på din sida av en slump och ser att teckenspråkstolksutbildningen är en av dessa utbildningar du har kollat. Det är riktigt skoj tycker jag då jag själv är döv och det behövs fler tolkar i Sverige. Jag blir lite nyfiken, kan du teckenspråk sen tidigare eller?

2010-02-15 @ 15:45:27
URL: http://tullfriatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0