Fika!

Igår hade jag fika för min släkt och det var lika trevligt som alltid. Jag var ganska trött när alla hade gått hem, men det är alltid lika värt det. Vi har sådana nära band att vi känner oss som en enda stor familj, fastän en del är ganska avlägsna släktingar till varandra.

Det finns en hel del fikabröd över, som vi aldrig skulle fixa att äta upp på egen hand. Så kära vänner: Kaffe och kaka till veckan? Det är bara att boka in dagar, för här ser ni någon som törstar efter kaffe och sällskap! Det enda problemet är att jag har ont i benet efter att ha slagit i det illa i snölek med Julia i helgen, så jag kan tyvärr inte ta mig till er.

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. Jag har så mycket i huvudet just nu!
Jag väntar på provsvaret från benmärgsprovet. Jag väntar på svar från lärarna på folkhögskolan. Jag försöker att komma på vad jag ska söka för utbildning till hösten, men det är bara ett enda virrvarr. N ska operera öronen nästa vecka, nervöst! Dagis-/dagmammeplatser ska sökas till E o N. Skola för J ska börja kollas upp, så att vi vet vilken vi vill/får ha henne på.

Jag känner att jag inte riktigt kan skriva ett inlägg nu. Det skulle bli på tok för långt!

Skriver kanske ikväll! /Madde

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Vi kommer till er på tisdag eftermiddag. Ses då :) Ha barnen hemma!

2010-02-13 @ 11:16:03
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0