Fulla sängen med barn

N var först att komma upp i vår säng, sedan E och sist J. Vi låg och mornade oss en stund och hade allmänt skojigt. På slutet blev alla barn otroligt rastlösa, vilket resulterade i att vi gick upp. Men det var mysigt så länge det varade.

Idag var det sagt att jag och J skulle åka till Korvas och umgås/leka. Men det är inte helt säkert att alla "inblandade" är friska, så vi ska avvakta en stund och se hur det blir. Hoppas, hoppas att vi kommer kunna träffa dem! Men annars ses vi väl i veckan?! *hehe*

Igår var jag, J, min mamma, min mormor och min gammelmormor iväg och shopade mat tillsammans. Jag tycker att det är så trevligt när vi blir allihopa. Man pratar med varandra, skrattar, stressar (haha) och hjälps åt när det behövs. J skötte sig väldigt bra, hela affärsrundan gick perfekt. Däremot när vi kom till bilen, blev hon arg och ville inte alls vara sams. Sedan somnade hon. Det förklarar en del, hehe. Lilla gumman!

Nu måste jag dona lite här hemma. Ha det bra!

/Madde


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lars som skrev det inlägget

2010-02-21 @ 13:12:28
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0