Heey!

Nu är jag tillbaka från farbror doktorn. Han sade att allt såg bra ut och att jag skulle försöka röra benet så mycket och vanligt som möjligt (i den mån jag klarar utav). Känns skönt att veta!

Flickorna brukar somna vid 10.30 men idag somnade dem så gott i vagnen (på vägen hem) redan vid 10. Och det trots upprepade försök från mig att hålla dem vakna tills vi kom hem. Tur var väl det att dem sov sig igenom avklädningen (vilket inte är helt vanligt). Nu ligger dem i sina små spjälsängar och sussar så sött.

Annars? Jag ska börja med att hänga tvätten, sedan ska jag laga lunch till småflickorna. Efter det ska jag försöka mixa städning med lek och vänta på att karln kommer hem, så att man får lite vuxensällskap.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0