Morgonblogg!

Detta var något omväxlande, må jag säga! Att gå upp före E o N, dricka sitt kaffe och äta varma scones framför datorn är inte helt vanligt förekommande. Det är praktiskt taget alltid dem som väcker mig. Men idag har jag en läkartid 9.30 och ska duscha innan, så jag gick upp halv sju. Dem vaknar oftast mellan halv åtta och åtta. Så jag är otroligt lyckligt lottad! Stora tjejen går upp ungefär samma tid hon också, förutom när hon ska till dagmamman.

Idag händer nog inte mycket alls, om jag minns rätt. Imorgon däremot, då kommer Korvas hit och umgås. Jag gissar på att hon har barnen med sig och att hon gärna vill ha kaffe och kaka!? Det ska bli jätte roligt att hon kommer, det blir så sällan vi ses. Längtar redan!

Nu hinns inte mer skriverier. Duschen kallar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

JA vi vill ha kaffe & kaka, iaf jag, barnen vill nog ha saft eller annat :) wiiiie Äntligen!!

2010-02-15 @ 09:54:59
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0