Duktigt Madde!

Jag har vikt in tvätten, tvättat en maskin, diskat en stor disk, plockat i lägenheten, sopat under matbordet och i hallen (ist för dammsugit lägenheten, tänkte att en viss annan kan göra det senare), skurat matstolarna (som alla andra dagar), läst några sidor i Snabba cash (vill bli färdig), lekt, lagt barnen, tagit lite foton och blivit fotad av Julia. Nu återstår bara de där tekakorna. Kanske ska ta och röra till degen och sedan gå ut en stund, medan degen ligger och jäser och köttfärsen tinar?

Vi får se. Om jag inte hinner ut innan Jonas kommer, så går jag (eller han) ut med barnen när han kommit hem.

Ikväll ska jag läsa körkortsteori. Kan vara bra. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Caroline

"Snabba Cash" är en av dom bästa böckerna jag har läst.

Tänkte tipsa om en jätte bra bok som man verkligen inte kan slita sig i från också , " att älska som en porrstjärna" med jenna jameson.

En riktigt gripande och underhållande bok !

Har skarattat och slängt tårar ( och även boken har slängts i väggen nångång) Till denna bok ! så Himla bra !=)

2010-01-11 @ 14:48:13
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0