Garderobsblogg

Jo jo, nu sitter jag här i garderoben. Bärbara datorn har formaterats, installerats om och fått drivare. Men tyvärr har jag inte orkat komma så långt att jag installerat virusprogrammet. Därför sitter jag här, hos gamla bettan. Bettan fick jag (bättre beg.) utav datornisse-pappa när jag fyllde 20. Väldigt snällt utav pappa!
Bettan är en duktig tjej, men skulle behöva uppgraderas lite (äh, det tar vi längre fram). Det är inte så att hon är direkt seg, det mest krävande jag använder är Photoshop. Utan det handlar mer om att det (längre fram) börjar bli dags, hon är gammal helt enkelt.

Denna dag flyter på som vilken annan dag som helst. En hel del göromål och lite körkortsteoriläsning. Jag tänkte även ta mig en längre promenad. Men det skulle jag helst vilja göra tillsammans med Jonas när han kommer hem.

Jag har funderat över att börja se på familjen annorlunda. Jag såg något avsnitt förra året och det kändes relevant och intressant (inte som alla andra "realityshower"). Jag ska bara försöka se till att komma ihåg det (kan bli svårt). Ni får gärna påminna ;)

Nu ska jag hänga tvätt! Tjopp tjopp

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Måndagar kl 20 på 4:an!!

Passar mig & Liam perfekt, de små sover & både han & jag älskar att se det :)

2010-01-19 @ 11:49:54
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0