Ny dag, nya göromål!

Idag ska jag förhoppningsvis hinna baka tekakor. Ett önskemål från herrn i huset. Det återstår att se om det hinns med. Men det bör inte vara några problem. Vi kanske kan gå ut under tiden som degen jäser? Vi får se.
Jag ska även hinna tvätta ett par maskiner, diska, ev dammsuga och absolut leka med och aktivera barnen (o såklart mysa med dem).

Imorgon... Vet ni vad som händer då? Min första körlektion på körskolan!

Det som är mest synd är att jag och Jonas inte har fått hem handledarpapprena ännu och därför har jag heller inte kört något hemma innan imorgon. Men det ordnar sig. Jag vet hur man startar en bil och kör iväg. Vi får hoppas att det sitter ordentligt fortfarande bara, hehe. För jag vill inte att körskoleläraren ska fastna på starten en hel 55 min lektion, det skulle jag anse som slöseri med lektionstid. Åtminstone att hon hinner bocka av något mer.

Undrar var vi ska köra nu första gången!? På en öde parkering kanske? Det återstår att se. Jag lovar att skriva om det :)

Nu ska jag fixa och dona här hemma. Förutom det ovanstående har jag lite tvätt att vika och lite småplock (som vanligt).

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag trodde att mollipect och ventoline var ifrån 10kg =S

Sist han va dålig så fick han ju inge, de säger på 1177 att de oftast inte hjälper p sådana små barn.

2010-01-11 @ 08:54:20
URL: http://mammasbusar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Äh det är bara o köpa!

2010-01-11 @ 09:58:51
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0