Trevligt!

Idag hade vi besök av Sabina, Daniel & L. Det var supertrevligt (som vanligt)! Och L (fd.) lillkillen, har blivit SÅ stor. Han kan en hel massa saker, han förstår praktiskt taget allt man säger och komunicerar jätte fint tillbaka. Småflickorna var jätte intresserad utav L och följde honom emellanåt. Han var intresserad utav dem också och ville gärna ge dem saker (ibland ångrade han sig efteråt, om det var en rolig pryl *gullunge*). Sabina & Daniel hade med sig semletårta förresten. Det var så gott att jag tog två bitar. Hörni, vi får se till att träffas snart igen!

Ikväll ska jag och Jonas se på film och bara vara vi. Mysa, äta gott, sätta upp fötterna högt och bara slappna av. Skönt!

Jag hade riskettan på körskolan igår, så nu är ytterligare en sak avklarad! Nästa steg är att få hem övningskörningspapprena och åka ut med Jonas så mycket som möjligt (innan nästa övningskörningtid på skolan). Jag har som mål att kunna köra halkan med syrran i Mars. Hoppas, hoppas att jag kommit tillräckligt långt innan dess!

Nehe, nu ska jag fortsätta med mitt. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, det måste vi absolut göra.



Var så hiiimla roligt att träffa Nellie & Ellen. Dom har blivit så stora och kan så mycket! :D Gulliga som få. Kul att träffa er med så klart. ;)

2010-01-17 @ 16:44:22
Postat av: Lisa

Vilken körskola går du på? Skönt det kommer att bli med körkort sen när allt är klart =)

2010-01-17 @ 19:15:36
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0