Vill ordna och fixa!

Jag vill göra iordning i vår garderob!

Jag vill hämta ut färgen hos bovärden, och måla om här inne (jajjemen, de fick vi minsann göra själva om vi ville ha fräscht här inne!).
Jag vill köpa massa hyllor och göra hela utrymmet praktiskt, så att man får undan diverse skit från lägenheten.
Jag vill gå igenom allt (igen) och se om vi verkligen vill behålla alla saker.
Jag vill NU!

Men jag har inte riktigt tid för ett sådant projekt just nu, så det får bli till våren. Den som väntar på något gott, väntar aldrig(alltid?) för länge.

Idag skulle jag ha umgåtts med korvas men det blev förhinder, så vi ska försöka igen nästa vecka. Hoppas bara att alla är friska tills dess! *hehe*

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sedan sätta fart igen. Hiidåå!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Ja, nästa vecka är vi friska! Annars! *hyttar med näven*

2010-01-21 @ 20:44:23
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0