Ett tag sedan sist

Nu var det nog ett tag sedan jag skrev, tror jag. Eller skrev jag kanske igår? Jo det kanske jag gjorde..

Vilket fall; Igår var jag med Rille, Amanda och M till vårt stora köpcentrum. Det var kul att äntligen träffas, för det kan ta sitt lilla tag för oss att få till en "träff". Vi ska även ses idag (framåt fyra), då dem kommer hem till oss, och även har med sig A. Skojigt!

Annars i veckan? Jag ska köra på torsdag, tror jag det var (då syrran kommer o barnvaktar). Hon skulle ev kunna fler dagar också.

Just det! Kanske skulle träffa Korvas en sväng idag också *hoppas* Och så skulle Mia slå en pling. Haha, det kanske blir öppet hus här? Äh, vad gör väl det!? Och om det skulle göra något så är det bara att sprida ut besöken över dagen. Kan inte bli bättre än att det händer en massa, för en gångs skull.

Nu ska jag fortsätta med mitt här. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Milo ♥

Usch dåligt samvete över att vi inte kunde komma =( Hade sett fram emot de hela dagen, f*n han han ju plocka upp Krille och var på väg för att hämta mig och så paja den! Usch, bilj*vlar ;P Vi fick tillbaka den på kvällen sen, fram emot åtta tiden, Milo hade iaf somnat. 1000kr kostade den att laga, NICE ! =P Sen åkte ju jag hem =( Men vi ses snart igen ;)

2010-08-05 @ 20:35:57
URL: http://nollnionollattanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0