Första dagen..

..känns det som.

Jonas är tillbaka på jobbet igen, efter en månads semester. Jag hade vant mig ganska bra med en vuxens sällskap 24/7. Så nu känns det helt nytt att vara själv. Vad brukade jag göra? Själva rutinerna kring mat och sov är kvar, men resten då? Vad gjorde vi egentligen hela dagarna? Jag vet att vi var ut på en promenad, sen var vi ut på en lek och så städade jag. Mer då?

Men det ordnar sig nog. Efter högst en vecka lär vi vara back on track!

Nu ska jag gå och hänga tvätten och slänga in en ny.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Petra

Men herregud... Om du nu måste klaga på allt på det som Jenny gör säger jag bara.... GÖR DET SJÄLV!!! That´s it. Eller så håller du tyst.

2010-07-01 @ 09:02:27
URL: http://litttlepetra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0