I veckan?

I veckan har jag inte så mycket planerat. Jag skulle gärna vilja träffa lite nära och kära. Det har varit så mycket på senaste tiden och jag/ni har aldrig tid (man springer om varandra helt enkelt). Snart börjar (ev) skolan igen också, så det gäller att passa på.

Jag vill helst träffas dagtid, för eftermiddagar/kvällar har jag störst chans att komma ut och köra (om jag har barnvakt). Men för det gör det inget om ni frågar ang eftermiddagar/kvällar, för jag är inte ute och kör var dag (långt ifrån).

Kan ni förstå att J fortfarande ligger och sover? Helt otroligt! Men jag låter henne hållas idag, hon behöver förmodligen sova lite extra.

Nu ska jag dona som vanligt, så att vi hinner komma ut en sväng innan lunch. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0