Körning idag

Jahopp, så idag har jag körning på skolan. Den sista (iom min klantighet att glömma boka i tid). Vi får se hur jag klarar mig på egen hand sen (med Jonas), men det ska nog gå bra.

Det som är avgörande är att vi lyckas få barnvakt ofta. Jag vill gärna ha barnvakt på kvällen också, när barnen sover, så att dem inte märker lika tydligt att vi är iväg. Men alla tider mottages tacksamt och dagtid går självklart bra det också.

Hör av dig om Du kan. Du ska vara en vän eller familjemedlem till oss som känner våra barn.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Martha

Jag har mina gulliga stunder :)



Hade J en bra födelsedag?



jag kollar efter jobb på arbetsförmedlingens hemsida och har sökt ett jobb

2010-07-12 @ 16:18:46
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0