Vroom

Igår var jag ute och övningskörde en kort sväng, min syster N var barnvakt. Alla tre flickorna hade svårt att somna och eftersom att vi inte vill åka förrän barnen sover (åtminstone de små) så det var nära på att vi inte kom iväg. Vilket förstås inte hade varit hela världen, då det alltid är trevligt att ha ett av sina syskon här och bara umgås.

Dagen ser ut som såhär; Lunchen ska ätas närsomhelst (flickorna ska bara vakna, den är redan färdig), disken ska diskas, den rena tvätten ska vikas och tre omgångar med smutsig ska tvättas. Men vi måste göra lite roligt också, för flickornas skull. Så vi går nog ut efter lunchen och hittar på något. Om det regnar tar vi på oss regnkläder.

Ikväll kanske jag ska ut och övningsköra igen. Beroende på ifall min syster kunde komma.

Imorgon ska vi på cirkus kl 19, därefter åker J till sin pappa. Sedan blir det nog till att se på film och därefter sova, eller bara sova på en gång.

På lördag ska jag på öppet hus på universitetet kl 10. Någon som vill följa med? Senare på dagen har jag inte en susning.

Nästa vecka ska jag träffa korvas, troligtvis. Det ska bli roligt, för nu var det allt för länge sen sist.

Nu ska jag vänta på att barnen vaknar. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag träffade din man på hans jobb idag och jag sa att han skulle hälsa till dig och han sa att han skulle göra det om han kom ihåg, så jag påminner han lite =P hehe Kör lugnt =)

2010-07-22 @ 16:20:24
Postat av: Jenny

Vad kul kommer ni allihopa?

2010-07-22 @ 16:54:37
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0