Skolan

Det lutar mer och mer åt att jag ska tacka ja till lärarutbildningen som jag blev antagen till. Men jag är fortfarande inte säker..! Det är SÅ svårt.

Idag har jag och barnen ätit frukost, lekt, ätit mellis, varit ute på promenad med lek och ätit lunch. Just nu sover E o N (de vaknar nog närsomhelst) och J ser på barnprogram. Jag passade också på att vila lite, fast i vardagsrummet bredvid J.

Sen när dem vaknar vet jag inte vad vi ska göra. Försöker att hitta någon att umgås med men det känns som att alla har sitt. Och så är det väl på sommaren. Vi kanske helt enkelt får ta oss ut på ännu en promenad med lek eller en tur till stora lekparken? Det återstår att se.

Nu kaffe, snabbt innan flickorna vaknar. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0