Vilken miss!

Aj, aj, aj då!

Igår efter körlektionen satt jag och körläraren och pratade o planerade. Så kom vi fram till att jag bara har en inbokad lektion kvar. Vilket innebär att jag inte kommer kunna få tid på skolan förrän i sep i bästa fall. Ja, eftersom att jag min klant har glömt att fylla på med inbokningar (man måste boka månader i förskott)!

Med andra ord kanske jag inte kör på skolan mer efter nästa lektion (förutom på varmkörningen), eftersom att jag helst vill ha körkort innan jag ev. börjar skolan. Körläraren tyckte att jag först och främst skulle boka halkan. Sen skulle jag boka uppkörning och uppskrivning privat och köra/plugga så pass att jag är färdig tills jag ska köra o skriva upp. Sen tyckte hon att jag skulle kolla om dem får några avbokningar så att jag kan få åtminstone en lektion till med dem efter nästa.

Happ, då gäller det att boka nu då (det är säkert väntetid)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0