Tappar läsare och drömmer

Beror det på att jag inte har bilder på oss alla i headern? Att en del inte tycker att det är kul utan ett ansikte på dem man läser om? Det är jag som skriver och mitt ansikte har ni, de andra har ni sett till några gånger.

Jag vill bara klargöra att jag sade redan från början att jag inte vill lägga upp så mycket bilder. Och jag trivs med den där headern; det är E's fötter när hon var ett par månader. Även om den inte är ett dugg flashig så är den rolig och det räcker för mig.

Men som jag har sagt tidigare: Jag bryr mig inte om läsarantalet. Men jag är tillräckligt nyfiken av naturen för att undra vad som gör att människor slutar läsa.

Fy vilken dröm jag hade inatt förresten! Jag drömde att min mormor var här med sin man och att vi hade tjocka lager med damm, smulor och annat smått o gott på golvet. Och att vi hade det extremt stökigt. Inte rörigt utan som i en ilsken städvägrande 15 årings rum - typ. Mormor blev arg och sade att så fick det inte se ut. Jag svarade att så såg det minsann inte ut dagen innan och att nu får hon ge sig. Viktigt att tillägga: Min mormor är i verkligheten väldigt SNÄLL och anmärker aldrig, snarare hjälper om det någon gång skulle behövas. Och vi har ordning och rent hemma hos oss. Som värst kan vi ha lite rörigt ibland, men bara tillfälligt och inte mer än såI drömmen var jag samtidigt gravid och skulle till sjukhuset för att sätta igång förlossningen. Väl där fick jag sätta mig i rullstol men inte byta om ordentligt utan jag satt ena sekunden halvnaken, nästa med fel kläder och tillslut sade jag ifrån och satte på mig rätt. Efter det fick jag kämpa för att få tillåtelse att sätta upp en tofs, men så fick jag det ändå tillslut. Folk bråkade med mig, var snälla, sen drog någon iväg mig i rullstolen till fel rum och ut till sjukhustaket. Jonas räddade mig och vi skulle gå o föda barn. O sen vaknade jag.

Visst knäppt!? Drömmar är extremt svåra att förstå. Jag fattar oftast ingenting när jag vaknar. Vart får man allt ifrån? Det är så sällan det ens finns ett uns utav verklighet i drömmen. Mormor är en snäll mormor, vi bryr oss om våran lägenhet och jag är Inte gravid. Det enda som stämde var att vi bodde här.

Äsh.. Nu ska jag göra iordning mig. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Zara

hehe vilken knäpp dröm, kanske betyder något ? Ha ordning och reda inför något stort som ska hända ? Nä inte vet jag hehe



Ha en bra dag

2010-06-28 @ 09:32:59
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Det är sommar :) Ingen sitter inne. Men jag läser din blogg, jämt! Puss

2010-06-28 @ 10:50:55
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0