Hur mår jag?

Jo jag mår fint, men jag är väldigt trött på förmiddagarna (åtgärdar med kaffe). Tackar som frågar!

Idag blir det till att ta hand om/umgås med flickorna, städa och plugga i vanlig ordning. Och efter det; plugga ännu mer.

Imorgon hade jag tänkt att försöka hinna göra matematikprovet, innan jag ska till körskolan 13.10. Mamma är go och ställer upp med att barnvakta tjejerna under tiden.
Det som behöver ses över är möjligheten till att körskolan hämtar mig vid skolan. Jag har hört att dem kan det, att dem helt enkelt drar av upphämtning/avlämning på körtiden. Men jag är inte 100 % säker, varför jag behöver ringa dem idag.

På fredag kommer J hem från sin pappa igen. Äntligen! Tiden går otroligt långsamt när hon inte är hemma. Jag längtar efter att få dela denna helg med henne. Hoppas bara att hon inte börjar fråga med sina bedjande ögon om att få sova borta en natt, det nästförsta hon gör. Jag kan inte missunna henne att umgås med sin mormor ett dygn, men jag skulle gärna vilja att hon vill vara hemma hela veckan. Ash! Sötnosen.

Nu ska jag ringa ett företag som hyr ut förråd. För vi skulle verkligen behöva ett externt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0