Saknad

Inte en dag går utan att jag tänker på dig
Du kommer alltid att betyda mycket för mig

När jag ser någon som ser ut som du
Önskar jag att du vore här just nu

Du underbara, gulliga, snälla
Allt du har sagt ska alltid gälla

Tills jag tar mitt sista andetag
kommer jag kunna se dina ansiktsdrag

På min näthinna finns du alltid kvar
i spegelbilden utav mig ser jag dig klar

Utan dig vore jag absolut ingenting
Jag har fortfarande kvar min ring

Din ring är borta med dig
Inte kunde dem tänka på mig

Trots att det var jag som köpt den
kunde jag inte återfå den sen

Utan dig skulle jag inte finnas
Jag kommer dig alltid att minnas

Hur kunde du lämna mig?
Jag behöver ju dig..


Dikten skrev jag precis nyss. För er som "känner" mig, gissa vem jag skrivit den till..?
Jag avslöjar det senare idag eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mikkis

Till mig såklart! ;P Nej, men jag har ingen aning. Låter som du skrivit den till ett ex, men du saknar väl inget ex? Du har ju Jonas? :)

2010-03-30 @ 13:23:53
Postat av: KalsongMorsan

Ingen aning?? Vem??

2010-03-30 @ 16:27:07
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0