Bildextra!

Vi börjar med lite bilder på barnen:


En mini-Jonas.
J saknade Jonas när han var iväg och hjälpte Daniel att flytta i Januari. Så hon klädde helt enkelt ut sig till honom.


Två små Nalle Puh.
Taget för någon månad sedan efter att småflickorna badat.


Fönstertittarna, når precis.
Småtjejerna står vid detta fönster varje dag. De tittar, vinkar och knackar lite så att förbigående ska kolla på dem. Det är tydligen jätte kul.


Busfrön hittar på bus.
Småtjejerna stoppar ner sina nappflaskor i J's sko och gurglar utav skratt samtidigt som dem ser sig omkring efter J. Om det börjas redan nu, var slutar det då? Hehe..


J gör fri väg.
J tycker om vintern och allt som hör till. Om jag ska skotta framför ingången vill hon absolut hjälpa till. Dock har man börjat märka en längtan till sommaren, då man bara behöver klänning när man går ut. Hon vill kunna bada utomhus igen. Men hon vill inte ha några mygg, för dem suger blod..


Småtjejer blir stora.
Tjejerna börjar närma sig den där dagen då de första stegen tas. Dem är otroligt stadiga med stöd. Jag och Jonas hoppas förstås att dem vill vänta lite till, åtminstone 2-4 v (även om vi längtar). Ju äldre tjejerna är när dem börjar gå, ju mer förståelse från deras sida = desto lättare för oss att hantera deras upptåg.


Kramkalas med J o E.
J älskar att mysa, pussas och kramas med sina småsystrar. Det är högsta vinst för henne när dem är på myshumör, vilket dem aldrig är om dem t ex är trötta (då kan de somna, fy skam *hehe*).


Mitt födelsedagsfika, det för släkten:
  
   
Bild 1: Tårtan blev lika god som den såg ut, jag blev otroligt nöjd även om det inte blev den allra vackraste.
Bild 2: En bild på födelsedagsbarnet är ett måste.
Bild 3: Jag fick en fin bukett blommor. Men även en krukblomma och lite andra presenter.
Bild 4: Min vackra karl... Det finns ingen bättre!
Bild 5: Kära mamma, hjälpte till med disken innan hon åkte. Tack!

Utav hänsyn till dem som kom på fikat, lägger jag inte ut bilder på dem.


Jag och darlingen:

 
Första bilden talar om hur trötta föräldrar kan vara, tillsammans. Den andra bilden är mysig och speglar på sätt och vis hur Jonas är min beskyddare. För mig är han prinsen i rustning på vit springare. Min darling..!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är Jonas hår på rymmen?

2010-03-03 @ 12:47:20
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Jenny

För att det såg kul ut.

2010-03-03 @ 17:36:11
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Härliga bilder och det är alltid trevligt att läsa dina inlägg =) Småskrattade för mig själv när du berättar om barnen ^^ Kram från moster Jenny (trogen läsare, hihi)

2010-03-03 @ 19:00:02
Postat av: KalsongMorsan

Saknar er också <3



(Julia glömde dockans hårborste när ni var här, vi såg den typ dagen efter eller något ..)

2010-03-04 @ 00:49:50
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: sussi

jätte fina och söta bilder på er allihop. :D

2010-03-06 @ 01:05:08
URL: http://popsuzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0