Glömt att skriva!

I söndags var jag på JourVC sedan hos mamma och hjälpte till med en sak, igår var jag på VC och senare på körskolan och sen en snabbis hos mamma och hjälpte med en sak. Idag var jag på VC och ska senare på föräldramöte. På torsdag fyller min moster 25 år (GRATTIS), så då ska vi dit på fika. Och i helgen ska jag försöka träffa Korvas och Lisa (Ska vi äntligen lyckas? Haha.. Vi hinner aldrig eller så är det omständigheter som rör om, men nu så? Nu fixar vi det!?).

Det är mycket att göra. Och så är det lägenhetsunderhåll och barnen, förstås (men sådant går per automatik och är inget utöver det "vanliga"). Dessutom sade körläraren att jag skulle börja göra proven på deras hemsida. Fyra stycken skulle jag visst hinna göra ganska snart. Det hade jag inte tänkt på, utan mest läst i boken och övat i bonniers program.

Med andra ord; förvänta er inte att jag skriver för ofta. Men samtidigt; bli inte förvånade om jag gör det. Man vet aldrig hurdan lusten är och hur många luckor som finns.

Nu vaknar Nellie, låter det som. Ciao!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Bara du bloggar! Det är alltid kul att läsa, vad du än skriver om <3



Nu jävlar ska vi ses, annars!! :@ Jag jobbar ju på lördag men det är ju bara till 13 sen är jag ju fri hela helgen! PUSS!!



(Marlon är 1 år & 9 månader äldre, Leon föddes i mars & Marlon fyllde 2 år i juni efter - därför blir det knas)

2010-05-11 @ 15:01:08
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0