Tjat och gnat

Nu tjatar jag vidare till nära och kära (som känner barnen) om hur gärna vi behöver barnvakt här framöver (gärna flera gånger i veckan).

Jag vill försöka att ta körkort så snart som möjligt. Vilket bara kan bli möjligt om vi är ute mer (jätte mycket mer) och kör. Vilket (tyvärr!) innebär att vi behöver barnvakt, vilket tar emot lite för mig. Jag är inte sådan som vanligtvis brukar behöva barnvakt (det bara är så). Julia har under sin uppväxt mestadels sovit över hos mormor då dem gärna velat umgås, men att vi behövt barnvakt har varit ganska sällsynt.

Men nu vädjar jag, pga STORT behov: Snälla, snälla, snälla! Om du skulle vilja umgås med våra barn i så mycket som en timma skulle det räcka gott och väl för att hinna övningsköra lite. Allt utöver det är en guldbonus!

Natti natti nu, och lova att tänka på saken.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Jag & Lisa tar dem så länge ni behöver på söndag! :D Ska bli kul att få ha varit till hjälp, som jag sa! <3

2010-05-14 @ 12:30:58
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0